DOA & Defecten:
Als na ontvangst een product beschadigd is, of niet werkt, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.
In overleg met ons kunt u het product retour zenden, en wij zullen dan (na controle) kosteloos een
nieuw artikel opsturen. Verzend het product wel met het retour formulier.
Mocht het product wel werken, of er geen storing is geconstateerd, kan het product retour gezonden worden.
Hierbij brengen wij wel kosten in rekening: € 15,- onderzoek en € 8,- verzendkosten.
Stuur het artikel in de originele verpakking goed beschermd in een overdoos.
Nooit met de eigen verpakking verzenden.
Dit maakt het artikel onverkoopbaar, en we zullen deze zending dan ook niet accepteren.
dat geldt ook voor garantie en reparatie verzendingen.
Graag het retour formulier en een kopie aankoop factuur bijvoegen.
Vergeet niet de retournering van te voren per e-mail aan te kondigen !
Reparaties:
Als een product defect is, en gecontroleerd of gerepareerd moet worden,
geef ons eerst per e-mail door om welk product het gaat, en wat de storing / reparatie is.
Doe dit door middel van het retour formulier.
U kunt het product dan samen met het retour formulier naar ons versturen ter controle of reparatie.
Na een controle van het product krijgt u van ons een e-mail met de reparatie kosten.
Geeft u op deze e-mail een akkoord, gaan wij de reapratie uitvoeren.
Opsturen (in overleg) van DOA, defecten en reparaties:
Autocom Nederland
Hofveld 27
7331 KB Apeldoorn
Nederland